• Aerobik – zajęcia prowadzone są przez wykwalifikowane instruktorki

  • ABT to skrót od angielskich słów: abdominal, buttocks, thighs, oznaczający: brzuch, pośladki, uda. To forma aerobiku skierowana do osób, które chciałyby wymodelować dolne partie ciała. Porcja takiego ruchu pobudza i dodaje energii.

  • TBC (Total Body Condition) to jedna z odmian aerobiku polegająca na rzeźbieniu mięśni całego ciała. Pozwala w stosunkowo krótkim czasie ukształtować sylwetkę, przyspiesza metabolizm i spalanie tłuszczu. Gwarantujemy, że po pierwszych zajęciach poczujesz te mięśnie, o istnieniu których nawet nie miałaś pojęcia.

  • STEP to ćwiczenia wykonywane w formie wchodzenia i schodzenia ze stopnia platformy. Specjalna platforma z możliwością regulacji wysokości pozwala rozszerzyć zasób wykonywanych ćwiczeń i zwiększyć intensywność zajęć.

  • CARDIO PILATES – program treningowy całego ciała obejmujący niemal 500 ćwiczeń jest próbą połączenia ciała i umysłu. Taka forma likwiduje napięcia wywołane stresem, siedzącym trybem życia, zwiększa energię życiową, siłę i gibkość ciała. Ćwiczenia Pilates wykonuje się ruchem wolnym z zaznaczeniem świadomości wykonywania każdego z nich. Technika ruchu poszczególnych ćwiczeń, aktywizuje szczególnie mięśnie głębokie. Koncentracja, oddychanie, panowanie nad sobą, płynne ruchy i dokładność to podstawowe zasady techniki

  • FIT BALL zajęcia powstały wskutek zapotrzebowania na zajęcia rehabilitacyjne. Używane od 30 lat przynoszą ulgę osobom cierpiącym na bóle kręgosłupa czy mających schorzenia neurologiczne. Wprowadzenie piłek do istniejących form aerobiku, spowodowało uatrakcyjnienie zajęć. Zajęcia z piłką doskonalą równowagę, stabilizację i koordynację ruchową.

  • AEROBOX – ćwiczenia aerobiku zostały wzbogacone w tej formie ruchu o elementy głównie kick-boxingu i boksu. Forma ta charakteryzuje się wysoką intensywnością, poprzez wprowadzanie pracy nóg w formie kopnięć oraz łączenie jednoczesnej pracy ramion i nóg. Silne i dynamiczne ruchy charakterystyczne dla tej dyscypliny sportu jaką jest boks, zostały zastosowane w celu urozmaicenia i zintensyfikowania typowych zajęć aerobiku;

  • BODY ATTACK – to trening interwałowy, funkcjonalny, crossfit oraz trening sztuki walk podczas którego doskonalisz swoje marzenia o sportach walki w pełną ekspresję, uwolnisz swój ogromny potencjał. W rytm inspirującej muzyki przy pomocy skutecznych technik wywodzących się z: karate, taekwando, kung fu, kickboxingu, muay thai oraz tai chi. Forma tych zajęć przyciąga fanatyków mocnego wysiłku i nie ma w tym nic dziwnego, dzięki takiego typu aktywności, można bardzo skutecznie spalić tkankę tłuszczową i jednocześnie wzmocnić mięśnie i poprawić kondycję oraz atrakcyjnie spędzić czas.

 

Zobacz Aktualny plan Zajęć